onsdag 29 december 2010

Året som gått

Det är snart dags att inleda ett nytt år. 2011! Jag är laddad för det nya året! Jag vill springa ännu fler lopp än vad jag gjorde detta året.

År 2010
Vårruset (5 km) i Västerås, 24 minuter
Blodomloppet (10 km) i Västerås, 61 minuter

Målen för 2011
21 maj - Göteborgsvarvet (2,1 mil)

Sen ska jag nog boka in mig på fler lopp än så, vårruset är ju klassikern och kanske tjejmilen också? Vågar man utmana och kanske köra Lidingöloppet också? Jaa, vi får se.

Gott nytt år mina fina vänner. Vad är ERAT mål för 2011?

2 kommentarer:

Emelie sa...

Det var bra mål tycker jag :) Du är så duktig! Mina mål (förhoppning) är att jag ska ha lite mindre plugg nästa termin så jag hinner med att träna ;D Sjukt hemsk termin jag har haft! Vad ska du läsa i vår?

Sara Ekvall sa...

jag ska gå ner 10-15 kg! :D wiiie.. men springa lopp vettefan. haha!