fredag 3 december 2010

Dags att bli bättre!

Nu är det bara TRE dagar kvar på praktiken! Det betyder att mina blogguppdateringar förhoppningsvis kommer att bli det normala igen. :) Det har varit full rulle!

Igår på jobbet (haha, praktiken menar jag ju) började jag må illa när jag klev av tunnelbanan och började gå mot kontoret. När jag satt mig i datorstolen kände jag bara "shit, vart ska jag ta vägen?!". Som tur är har kontoret ett vilorum, så gick dit och la mig... visste inte hur jag skulle ligga för att jag mådde så illa. Tänk den värsta bakfyllan x 10 typ! Det var verkligen det värsta jag varit med om. Sedan svettningar och frossa. Sedan var jag bara tvungen att springa in på toaletten... RÄÄÄÄV! Fyfan... ringde mamma&pappa och så kom pappa och hämtade mig. Fick vara hemma hos dem igår, hela dagen. Det var skönt. Jag kände mig redan bättre framåt eftermiddagen och fick behålla allt jag åt.

Idag mår jag rikigt bra igen faktiskt. Undra vad det var? Måste varit en släng av vinterkräksjuka. För mådde lite illa i början av veckan och bestämde mig i onsdagskväll för att köra stenhårt på cirkelfysen, gick ju bra, men det måste ha slagit till i kroppen då. Phiew!

Allt detta pendlande på tunnelbana, massor med människor måste gjort att jag blivit sjuk. Tur att det är över! Hur mår ni?!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hihi. eller så är det något annat på gång :P

Skönt att du mår bättre :)
KRAM

Fanny sa...

Hihi.. Karin har skvallrat förstår jag ;)