måndag 14 februari 2011

Därför tränar jag...

Jag tränar för att jag älskar det. Lika mycket som en person kan älska att shoppa (okej, jag gillar shopping med, men inte lika mycket), älska att gå ut på krogen, älska att äta på restaurang så älskar jag träning. Träningen får mig dessutom att må jättebra, jag blir piggare, sover bättre, har lättare att fokusera och jag får dessutom grym kondition och snygga muskler. :)

Idag är det alla hjärtans dag. En aning överskattat kan jag tycka. Varför kan man inte uppvakta varandra eller göra saker ihop en "vanlig" dag istället för att göra det när man "borde". Jag tycker inte att man ska överösa varandra med presenter utan isåfall göra något, typ köpa mat och laga ihop, det är mysigt! Ikväll kommer Christian och Carro hit och ska käka med oss, vi ska köpa och laga mat ihop, eventuellt gå på bio. Det är trevligt! En riktig pardejt ;)

Just nu sitter jag med lite kesella&funlight med linfrön och dricker en kopp kaffe. Time to hit the gym! Långpass står på schemat. Känner mig redo!

Inga kommentarer: