onsdag 23 februari 2011

Glöm inte att...

Jag är inne på den allra sista punkten i listan. Nummer 30! Glöm inte att... ta vara på tiden som finns, ta vara på alla nära & kära, ta vara på DIG själv. Gör det som känns bra idag. Och såklart, glöm inte att äta frukost! Det är det viktigaste målet på dagen och avgör hur din dag blir. Och sist men inte minst, glöm inte att läsa min blogg och att kommentera, jag blir så glad! ;)

Det var väl ett bra avslut på denna 30-punktslistan? Finns det något annat ni önskar att jag skulle skriva om? Tell me!

Idag står lite plugg på schemat åter igen. Fixa inför morgondagens seminarium. Äntligen bli av med detta. Har varit kul, men sååå segt att vara hemma heeela tiden. Träna ska jag göra också, åker nog med K & S nu på förmiddagen, lika bra att få det avklarat så kan jag fokusera på plugget sen. Ikväll är det personalmöte på jobbet!

Dagsplaner för er?


Google.se

Inga kommentarer: