tisdag 8 februari 2011

Intervaller

Idag blev det intervall-pass på gymmet! Gick riktigt bra, men satan vad seg jag var i benen när jag var klar. Inte så konstigt kanske. Blev totalt 32 minuter. Körde 4-2 intervaller (alltså 4 minuter vanlig jogg (10 km/h), 2 minuter snabbt tempo (13 km/h) och så växlade jag så). Efter det blev det triceps och bröst.. Jag är sååå skakis nu! Men det gillas.. såklart.

I övrigt har det varit en riktigt fin dag, soligt och fint. Jag och Kristoffer var iväg och köpte nya smaken på celsius, strawberry kiwi! Men, jag ska säga det... att jag är inte särskilt imponerad. Den smakar typ ginger ale fast utan kolsyra!



Nåja, köpte några stycken iallafall. Alltid bra att ha på lager! I övrigt har jag pluggat lite och kollat på skidor. :)

2 kommentarer:

Karin sa...

jag gillade den!!!

Fanny sa...

I love it! :D Men älskar ju alla dom där "bumbibärsdrickorna" ;)