fredag 18 mars 2011

TGIF

Fredag, mina vänner! Lovely.

Idag blev det vilodag från träningen. Helt mör i kroppen och har fortfarande träningsvärk from hell i benen och rumpan sen onsdagens benpass, måste ha piskat mig själv hårt där inne i gymmet ;)

Har just i denna stund precis tryckt i mig en calzone. Eller ja, 2/3 av den iallafall. Magdunk på hög nivå där! Så jag sa stopp när jag var nöjd och belåten, och inte spyfärdigt proppmätt. Ikväll är det jobb som gäller åter igen! Känns hyffsat lugnt så det är helg innan löning :)

Börjat rota fram skidkläderna idag också, på söndag bär det av mot nordligare breddgrader. Sälen!

Nu ska jag försöka mig på en powernap, brukar ha svårt att slappna av såhär innan jobbet, men får se. Ska åtminstone försöka.. Kanske sätta på en bra serie!




En riktigt nyttobomb... höhö. Eller inteeee! ;) Men gott iallafall, haha!

Inga kommentarer: