söndag 3 april 2011

Work that bootie'

Jag och Kristoffer var på spinning ikväll. Spin/medel! Gaaalet trött var jag efter passet, helt slutkörd i kroppen. Det var ett tag sen jag körde spinning, och det kändes vill jag lova! Längesen jag svettades så mycket. Det rann i ansiktet liksom, det brukar det INTE göra på mig, aldrig! Men härlig känsla förstås ;) Sedan gick vi in i gymmet och körde två mördar-magövningar. Jag måste nästan berätta om en av övningarna för er, den är helt galet effektiv och du är garanterad träningsvärk. Men svårt att förklara i text, måste nästan ta bilder...


Ikväll blev en god kycklingrätt med hemmagjord klyftpotatis. Det var gott! Nu är som sagt helt slut i kroppen, ska bara ligga i soffan ikväll och chilla. Imorgon börjar exjobbet. Jag är både rädd och förväntansfull.



Bjuder på en gammal bild på mig och min vän Shrek ;)

2 kommentarer:

Karin W sa...

haha jag tolkar minen på dig som att ni inte är kompisar du och den där Shrek...

Fanny sa...

Åh, va synd! men du får gärna komma ngn tisdag :)