torsdag 19 maj 2011

Bubblande känsla'

Hej hopp! 19 maj idag. Två dagar kvar.


Jag har en pirrig känsla i magen. Vet inte om det beror på kvällens fokusgrupp, jag blir alltid så nervös över att något ska gå fel. Löjligt! Men det måste nästan vara lördagens lopp som pirrar lite. Inte på ett dåligt sätt alltså, bara positivt. Tänk att jag ska springa 21 km. För ett år sedan var det inte ens på tanke. Då tog jag mig runt 7,5 km för första gången och var typ död! Nu ska jag springa tre gånger så långt typ. Det är galet.


Nåja, betade av ett kortare löp/joggingpass vid lunch. Blev typ 5 km för att hålla benen icke-rastlösa. Tog det lugnt förstås, kanske 6 min/km eller nåt sånt.


I övrigt idag har vi storstädat hela lägenheten och tvättat upp all tvätt. Sjukt nice! Och just det, fick sms igår om att min mobil kommit tillbaka och som det såg ut så kommer det gå på garantin, jag hoppas verkligen. Har inte lust att punga upp 1500 kr för den där skitgrejen... Nåja, det visar sig. Ska försöka tvinga med Sebbe dit idag ;)




Tänk när exjobbet är över, redovisat, inlämnat och klart. Då får man njuta igen!



Inga kommentarer: