måndag 13 juni 2011

Examen!

Känns coolt att man i detta nu har en fil. kand. i Informationsdesign med inriktning på textdesign. Låter vuxnet på nått vis! I fredags var det redovisning och det gick kalasbra, nu inväntar jag slutbetyg och examensbevis som jag ska ansöka om efter alla betyg är satta.


Dålig uppdatering över helgen, jag vet. Men efter i fredags vart det tripp till Uppsala för att fira min examen tillsammans med mamma, pappa och syrran! Vi åt på Saluhallen i Uppsala och det var galet gott. Sov över i Uppsala och på lördagen var jag iväg och tränade Bodytoning med syrran, sen var vi på stan en sväng. Bodytoning har jag aldrig provat tidigare och det var riktigt roligt!


I helgen annars har jag myst med vänner, spelat kubb, och avverkat lite jobb på pluttan! I går kom Kristoffer hem efter 5 dagars utbildning i Stockholm. Skönt att ha honom hemma igen.


Idag var vi en sväng på stan, jag har pluggat lite (distanskurser över sommaren) och snart iväg på cirkelfys. Jag har sjukt ont i mina vader, måste vara från Bodytoningen, så ska bli intressant att se hur det går, haha!


Nu är det "sommarlov". Jag njuter.



En bild på oss från midsommar förra året :)

Inga kommentarer: