tisdag 7 juni 2011

Summerburst

Oooh, glädje! Den helt klart bästa starten på sommaren någonsin. Det var sååå grymt! John Dalbäck, Adrian Lux, Dada Life, Avicii och sist men absolut inte minst David Guetta. DAMN, vilket draaag! House, alltså, bästa någonsin, jag äääälskar det. Nåja, slutpratat.


Se, sådär taggad var jag!


Nåja, idag har det varit varmt, varmt, varmt. 29 grader ungefär... Och ungefär lika härligt varmt i lägenheten, hmm-mmm! Var en sväng till Framnäs på eftermiddagen och badade och solade, jag är steeeek nu, haha. Kräftan Anna, mitt nya nickname! I övrigt var jag också iväg till gymmet efter 5 dagars uppehåll. Det var svettigt och härligt, just the way I like it. 8 km på löpbandet, 45 minuter. Det räckte kan jag säga. Jag var inte torr någonstans.


På fredag mina vänner, då tar jag examen på riktigt. Då är det hejdå trygghet - hej verklighet! Men sommaren ska först avnjutas med ett par sommarkurser på distans. Jajjemän, playan, plugga, pengar. Så det ska vara!

Inga kommentarer: