torsdag 29 september 2011

Fullspäckat!

Igår hann jag inte med någonting! En dag som skulle bli lugn med lite brödbak slutade med att det inte fanns någon tid till någonting typ.

Hittade ett recept på PT-fias blogg på ett bröd som knappt innehåll några kolhydrater alls, så det blev jag sugen på att prova. Drog iväg till affären och inhandlade. På vägen dit ringde Robin och frågade om vi ville med och plocka svamp! Vi drog iväg och var borta några timmar, fick ihop 10 liter (!!!). Sen när vi kom hem var det bara att sätta sig ner och börja rensa... 3,5 timmar senare var jag klar. Drygaste sysselsättningen ever! Efter det var jag tvungen att förvälla svampen också. Så jag var inte klar förrän typ 20.00. Sen var det jobb som stod på schemat så jag fick alltså inte en lugn stund igår. Träningen uteblev, men jag hann iallafall baka brödet! Blev riktigt bra :)

Idag står inte så mycket på schemat förutom att jag ska avverka två träningspass samt plugga litegrann!

Är ni intresserade av brödreceptet? Kan lägga upp det senare idag! :)

Inga kommentarer: