torsdag 8 september 2011

Humör!

Igår var jag typ helt nedstämd och deppig. Dels för att jag fördriver dagarna med att typ inte göra någonting. Att läsa två kurser på kvartsfart under en hel termin är inte sådär hetsigt med plugg direkt. Inte ens när jag läste 100% spenderade jag 8 timmar om dagen för att plugga. Aldrig! Sen att jag sökt flera jobb, inte hör någonting och bara går och väntar, och väntar... och vet att min ekonomi så småningom kommer säga ifrån.

I vilket fall som helst så är jag på mycket bättre humör idag! (det går i vågor av att vara lite nedstämd och glad... men det gör det väl alltid!). Jag har varit nere på stan, inköpt en mascara bland annat, skitbra pris var det! Fynd! Jag köpte med mig en god sallad hem. Chillade ett tag. Åt mellanmål bestående av proteinshake och en banan. Sedan gav jag mig ut på en powerwalk! Svettigt men skönt.

Ikväll väntar premiären av Kristoffer & Sebastians cirkelfyspass! Ska bli kuuul. Ville helst av allt vara med på diplomeringen men eftersom min hosta inte ville ge med sig så gick det ju inte. Men idag ska jag få svettas som bara den, längtaaar!





Det bästa med att vara ledig så pass mycket som jag är nu, är att man kan träna hela dagarna typ! Om man vill! ;)

Inga kommentarer: