torsdag 22 september 2011

Uuuh'

Hej hopp!

Gårdagens kvällens/nattens jobb gick som smort. En aning segt då det inte var världens folkströmning ute på krogen, två dagar innan löning; det är förståeligt! Och vem går egentligen ut på onsdagar om inte studenter? Och kanske nyfyllda 18-åringar. På tal om det så hörde jag några i fredags säga "äh, vi drar nu, det är ju bara massa 93:or här", och dom själva var typ 92:or. Haaaallå? Jag kände mig genast skitgammal. Vad är en "88:a" i dagens läge egentligen? Har familj och hus eller? Och hund och volvo?

Idag har jag & Kristoffer varit hundvakt åt Milton, söta lilla vovsing. Sedan var jag iväg och handlade, fylla upp kylen lite som ekar tom åter igen. Ikväll väntar kick-ass-cirkelfys! Helgen blir lugn, lite jobb och på söndag: Lidingö Tjejlopp.

Inga kommentarer: