söndag 30 oktober 2011

Känns som måndag

Jobbade natten på pluttan, och det gick toppen! Sedan har jag jobbat under dagen idag och sålt lite skor, heltrevligt. Efter jag kommit hem ställde jag mig i köket och har nu gjort hela 9 matlådor till veckan, detta ska vi ju givetvis dela på, så inte enbart till mig själv ;) Ambitiöst isåfall, haha. Det blev fiskgratäng med räkor och fullkornsris samt en vegetarisk linsgryta med curry och kanel, fullkornscouscous, cashews och haricot verts. Spännande att prova nya grejer! Och gillar nyttiga alternativ. Det är synd att det inte finns nyttiga köpalternativ på stan, innehåller oftast massa skit bara...

Träningen har inte blivit av alls denna helg, tyvärr. Detta på grund av något skit i luftrören, IGEN. Blir så jäääkla less alltså. Imorgon har jag bestämt att jag vill träna så då skiter jag i om mina luftrör inte vill.

Nåja, imorgon laddar vi för en vecka späckad med jobb. Kul!

Inga kommentarer: