tisdag 8 november 2011

Den bröt ut...

Värre än någonsin. Jävla förkylning. Nu har jag varit krasslig till och från i en månads tid. DET är inte likt mig och mitt immunförsvar. Jag kan vara frisk i två år utan minsta infektion, och så nu detta? Frustration. Helt klart. Förmodligen har kroppen fått en chock av allt med jobb och så har det blivit mindre mat med tanke på att man jobbar, och så. Men ändring på det! Mer frukt & grönt ska intas, och mer mellanmål. I den mån jag hinner. Planering är a & o! No more infections!

Idag har jag i alla fall vart ledig. Så har fått en del gjort faktiskt. Tvätten har tagits hand om, och så har jag faktiskt fått en del plugg gjort! Känns riktigt bra. Behövdes om inte annat!

Nu sitter jag och skriver matlista. Handling ikväll som det ser ut, behövs också rejält! Men innan det blir det ytterligare lite plugg med Karin på TT, har inte photoshop hemma så då får man låna jobbets datorer ;)

Bilden där uppe visar bara hur motiverad jag är för att jag vill träna NU!

Inga kommentarer: