söndag 13 november 2011

I'm tryin'

Sådär då, då är jobbhelgen avklarad, med bravur. Har varit en aning hysteriskt när vi haft riktigt "niceiga" reor sen i torsdags, folk blir som tokiga alltså! Men det är kul också självklart!

Igår totaldäckade jag i soffan efter jag slutat jobbet, orkade inte ens laga mat så blev att värma på ärtsoppa. Sen somnade jag i soffan vid klockan 20.00 tror jag. Vaknade till vid 21.30 när Kristoffer kom hem, men sen drog han iväg på fest så hann se honom i dryga 5 minuter. Ungefär den tid vi har setts den senaste veckan. Gick sedan och la mig vid 23.00.

Nu har jag avklarat diverse matlådor inför kommande vecka, och just nu står mina fullkornsgrahamsbullar på jäsning, tänkte ta mig en varm sådan med ett glas mjölk senare. Hur gott?!

Träningen har tyvärr uteblivit, näsan är inte med på min sida ännu. Jag är så himla less. Troligtvis brist på sömn, helt enkelt. Immunförsvaret är nog inte riktigt på g när man jobbar både dag & natt.


Träningsglädje! Och så en passande bild såhär på fars dag.

Inga kommentarer: