tisdag 15 november 2011

Min lediga dag...

... slutade i helt annat än ledigt! Sjukdom på jobbet gjorde att jag fick stå till tjänst. Inga problem det inte, eftersom jag ändå inte hade några vidare planer inför min lediga dag. Jag är ju ändå ledig i helgen så, tjäna lite pengar på det är ju aldrig fel! 12-19 blev det!

Efter det blev det hem snabbt, slänga i sig en proteinshake och en banan. Sen blev det löptur till gymmet med Kristoffer (äntligen träääning!). Sedan körde vi bröst & axlar, helt galet vad det sved i musklerna. Träningsvärk är välkommet, mer än något! Sedan sprang vi hem igen. Så, resultatet blev en löptur på 4 km samt en trevligt gympass. Åh, jag älskar att vara tillbaka! Men, kom sedan på att jag varken hinner träna imorgon eller på torsdag... Hmpf, det förstörde lite.

Nu är det dags för sängen! Imorgon väntar en heldag med jobb, därefter en konsert/minnesstund för Anki. Det blir nog trevligt tror jag!

Denna medalj är jag oerhört stolt över! En "personbästa"-medalj skulle man kunna säga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är Anki?