söndag 20 november 2011

Mys

Det var riktigt härligt och skönt att komma bort lite i helgen, min lediga helg. I fredagskväll bar vi oss iväg och en bussresa väntade, sömnen gick väl sådär med diverse nackspärrar. Men, väl framme på plats var det riktigt kul! Frukost på Harry's (!) och en hel shoppingdag avslutades sedan på Harry's igen med en välförtjänt pizza och öl. Hemresan var desto segare men sådant man får ta!

Med över 2000 kr fattigare, men en desto rikare garderob och ett hem rikt på lite nya prylar känner jag mig jättenöjd. Inte en krona var slöseri!

Idag längtar jag efter träning. Så klockan 17.00 blir det cirkelfys. Redan nu har jag avverkat en del matlagning, men mer står på schemat efter träningen. Samt ska tvättning avklaras! En hel del bestyr innan jag går in i min 13-dagars-jobb-period. Ska dock tilläggas att vissa dagar enbart är 3 timmars jobb, så ska göra mitt bästa av att inte trötta ut mig för mycket.

Ni ska få se lite bilder sen på mina fynd! :)

Mössan var inte en del av mina fynd ;) Så den fick stanna kvar i hyllan!

1 kommentar: