söndag 6 november 2011

Söndagsfrukost


Snodde bilden av Kiks! Imorse var det min tur att ha söndagsfrukosten. Ett ypperligt tillfälle att träffa goda vänner när man inte ses så ofta i veckorna. Jag bjöd på nybakad filmjölkslimpa, med diverse pålägg, energiboost-smoothie och te samt kaffe. En riktigt mysig tradition som vi bör fortsätta med!

Nu har jag precis smällt i mig en lunch, så alldeles strax ska jag och Fanny dra iväg och köra löpning samt ben på gymmet. Blir en härlig genomkörare!

I övrigt har jag jobbat som en tok de senaste dagarna så idag njuter jag av ledigheten med att göra det jag vill göra. Imorgon väntar jobb igen, men på tisdag ledig igen, då ska lite nytta göras så som tvätt och sen en del plugg. Har visst ett arbete som ska in om ett par veckor och har inte börjat. Jag får ju som sagt CSN fortfarande, så det gäller ju att fixa poängen så jag slipper bli återbetalningsskyldig. ;)

Dags för celsius!

Inga kommentarer: