söndag 4 december 2011

Tjat...

... nu kommer ännu mer lovord om träning. Så om du inte vill höra, så stäng ner sidan nu!

Kommit underfund med, ännu en gång, att träningen är mitt liv! Tänk om träning inte fanns, hur nu det skulle gå till! Har nu dessutom, eller ja, var faktiskt i torsdags, men bokat Nike Blast 2012 i Globen! En träningshelg utan dess like, kommer bli sååå grymt. Vi är 6 tjejer som åker, hur kul är inte det?! Fick även välja ett par skor till konventet, valde snyggingen nedanför!

En barfotasko, som det kallas, som gör att benen, rumpan, kroppen överhuvudtaget får arbeta lite mer. Perfekt på bland annat cirkelfysen!

Idag har jag varit ledig! (första dagen på 13 arbetsdagar) och familjen har varit på besök! Så mys! Vi har ätit gott och umgåtts!

Imorgon är jag också ledig (!!!!), men morgonen startar med ett personalmöte! Efter det ska jag njuta av ledighet, träna rumpan av mig, laga lite mat, kanske tvätta lite... ligga i soffan och chilla. Ooooh... sen är det 13-dagars igen... ;)

1 kommentar:

Petra sa...

Träning är ju livet helt klart :)