onsdag 11 januari 2012

Mer laddad än någonsin

Oooh, det kryper i kroppen på mig! Jag är tokladdad för att köra igång med träningen och kosten nu efter två veckors semester. Jag har fått helt ny energi!

Så imorse intogs frukost bestående av filmjölk blandat med kvarg, banan och linfrön. Två finncrisp med lite kaviar och ägg! Ett stort glas vatten och två "grenade" innan frukosten.

Denna goding fick jag i julklapp! Tabletter som förbränner. Nu jäklar! Tänkte köra med dessa och sedan utvärdera vad jag tyckte. Från gymgrossisten.

Och, någon som jag också ser grymt mycket fram emot. NIKE BLAST! Gaaaaaah!

2 kommentarer:

Karin W sa...

Du kan få mitt kostschema om du vill maxa! Du ligger aldrig på över 1500 kcal/dag så är verkligen förbrännförbrännförbränn ;)

Gut i kväll kör vi! Åker buss dit (punka på cykel)

Johanna sa...

Å vilken kick det är i grenade, mer än de två andra jag har provat. Men ta dem för guds skull inte efter typ 15.30...jag tog en kl 17 innan mina pass en gång och somnade nog 5 morgonen efter, galet! :) Välkommen hem!