måndag 23 januari 2012

Ny vecka'

Igen. Detta kommer bli en bra vecka tror jag. Hoppas det iallafall! Denna började iallafall himla bra. Drog till gymmet så jag var där till 9. Sprang 12 km på löpbandet! Kändes riktigt riktigt bra. Bra flås, inga trötta ben och ja, grymt helt enkelt! Detta på cirka 67-68 minuter.

Efter passet var det hem, dusch, slänga i sig nåt ätbart. Blev bara ett äpple för det var det vi hade hemma. Bli nästan aldrig hungrig efter mina löppass, mår snarare illa! Haha. Men någon halvtimme senare, innan jobbet, fick jag i mig en halv smoothie och lite nötter. Så då var jag på g igen!

När jag kom hem stod chili con carnen färdig att ätas (duktiga och bästa sambo fixat!) och sedan hade han köpt godaste semlan! Satan vad god den var. Nu är jag en aning slö i knoppen så blir nog en rätt tidig kväll. Skönt att ha träningen färdig! Underbart!

Kassaflicka, haha!

Inga kommentarer: