tisdag 31 januari 2012

Tisdag, ledig!

Brukar vara min sämsta dag på veckan, men idag är jag full av energi och effektivitet (förutom att jag nyss blev sjukt lack på att min sämsta dator i världen tog bort mitt inlägg). Morr.

Började morgonen med att storstäda. Behövdes verkligen då det mer eller mindre flög runt stora dammtussar och var grus i hela hallen, blandat med lera. Typ. Nåja, efter det intogs mellanmål och jag gjorde mig redo för en utomhus-löprunda. Cirka 1 minusgrad ute så jag preppade med både långkallingar, dubbla underställströjor, löparhandskar, pannband och annat, men kylan bet ganska så rejält i både kinder och på låren. Rundan blev 8 km lång och kändes riktigt bra i benen och höll ett rätt högt tempo. När jag kom in sen, då blev jag lökig men efter bara några minuter började jag tokfrysa. Så en kokhet dusch stod på sin plats!

Nu känns det riktigt bra iallafall. Har bokat ett spinningpass ikväll också. En konditionsdag helt enkelt. Imorgon blir det en genomkörare av hela kroppen tror jag! Styrka då alltså.

I helgen väntar sen Nike Blast 2012. Ska bli så gaaaalet kul!

At the moment... Myströjan på! Skönt att vara ledig!

2 kommentarer:

Sara Ekvall sa...

fin bild! :)

Kiks sa...

Du är så söt Anna! :-)