tisdag 7 februari 2012

Älskade!

Dålig uppdatering sen jag kom hem från den mest grymma helgen någonsin. The Nike Blast 2012.

Det har verkligen varit något helt speciellt. 10 olika klasser på 2 dagar. Det är rätt crazy. Och tar på kroppen. Nu efter vi kommit hem har jag haft ont i varenda muskel och till och med känt av lite i halsen/luftrören. Så vila nu både måndag & tisdag. Imorgon hoppas jag vara på G igen.

Två pass jag speciellt fastnade för var NTC Masterclass samt Atlethica by Powerstrike. Båda två funktionella träningspass med mycket användning av den egna kroppen. Intervaller, explosivitet & styrka. Men, förutom dessa har allt varit så himla bra! Toknöjd! Nu är det ett helt år kvar till nästa gång! Men innan det återstår en hel del utmaningar.

Bara älskar mina nya Nike Free som man fick på Nike Blast. De är ju hur snygga som helst, och skitsköna! Mmm. Och ja, såklart.. sist med inte minst får jag ju inte glömma det underbara sällskapet. 6 träningstokiga tjejer, kan inte bli annat än bra? Skrattanfall, mys, träning, lite mer skratt. PUSS.

Bild från Nike Woman Sweden på Facebook

Inga kommentarer: