torsdag 9 februari 2012

FAIL

Big fail.

Sååå, fortfarande något skit som vägrar försvinna från min hals. Betyder att jag motvilligt vilar från träningen. Inne på fjärde dagen nu. Eeeeh, abstinens och STORT behov av en endorfinkick. Jag blir galen. Och till råga på allt.. jag failade tentan som jag kämpade med för några veckor sen. KUL. Jajjemän, att sätta mig ner och göra OM den, känns inte som min prio ett. Ska jag skita i det helt och hållet? Motivation till plugg, existerar inte.

Dagens "träning" blev en powerwalk/promenad på 1 timme och 20 minuter. Det var trevligt iallafall! Innan det jobbade jag några timmar, lite halvhetsigt med tanke på rean, men kul också förstås. I morgonkväll blir det häng med fina vänner. På lördag ännu mer häng med fina vänner inkluderat fest. Hoppas på en bra helg och förhoppningsvis en frisk Anna till nästa vecka. Jag smider planer...

Men nu, nu är jag lite bitter faktiskt.



1 kommentar:

Karin W sa...

HEJA!!
Ja, du får känna efter med kursen. Om det är ett "måste" eller något du kommer behöva. Det ska ju inte tynga ned utan GE någonting =)