onsdag 30 maj 2012

Godmorgon, 31 maj'

Hej hopp!

31 maj idag. Time flies... Juni imorgon. Vart tar tiden vägen? Det är skrämmande nästan. Dagen har börjat med morgonträning, 5 km på bandet fick det bli. Är inte lite halvmosig i ansiktet idag, ser ut som att jag fått ett getingstick typ, haha. Nåja, det får man väl ta! Life ain't always easy.

Sen har jag råkat missa tre bokningar på Friskis, så nu har man spärrat kort också. Wonderful. Måste styra upp det idag. Har jag otur har väl mina bokningar försvunnit också så kanske inte får gå på fysen ikväll. Wonderful, igen.

Snart är det helg! Ska bli jäkligt skönt. På lördag ska hela familjen till Enköping och hälsa på gamla dagiset, några av dagisfröknarna jag hade som liten är fortfarande kvar. Det kan ju inte bli annat än roligt! Time flies, åter igen.

:)

Inga kommentarer: