fredag 4 maj 2012

Oj oj oj

Det nya konceptet & träningspasset vi körde ikväll var ass-kickin' på hög nivå! Jises alltså.

Passet vi utförde handlade mycket om att jobba mot klockan för att för varje gång förbättra sina tider. Jag gjorde allt detta på tiden 20 minuter & 20 sekunder tror jag det blev.

100 chins (självklart med hjälp av gummiband, vem tror ni att jag är?)
100 armhävningar
100 situps
100 knäböj

Vi skulle alltså köra 100 per grej med hur många pauser man ville, men tävlande mot klockan och förmåga! Men 100 chins var alltså tvunget att bli avklarat innan nästa grej påbörjades. Sjukt nöjd är jag över knäböjen som jag gjorde helt i sträck utan paus!

Sen körde vi ett test! Där det finns världsrankning och man också här tävlar med klockan för att få bästa möjliga tid. Tror det är 12 nivåer man kan hamna på där 4 min & 40 sekunder är elit för tjejer.

Testet går ut på:
500 m rodd
40 knäböj
30 situps
20 armhävningar
10 chins

Jag gjorde allt detta på 4 minuter & 31 sekunder. Efter det var jag mer död än levande men satan alltså!

Nu är det soffläge på hög nivå! Bjuder på en löparbild från i påskas.

1 kommentar:

Karin W sa...

Ekan! Du är 1337!!