måndag 7 maj 2012

Trötter'

Efter några lite för få timmars sömn trotsade jag det, klev upp 6.00 för att bege mig till gymmet. Blev 5 km löpning bara, lite skönt sådär innan jobbet!

Jobb hela dagen, sen när jag kom hem var segheten ett faktum. Lagade ihop lite middag, bänkade mig på balkongen i solen och njöt.

Vid 19.30 drog vi ut på PW! Cirka en timme vart det för att sedan avsluta med 500 squats i solnedgången på djäkneberget! Helt ok! Möööra ben efter den.

Nu har kvällsmål avnjutits! Snart dags för välförtjänt & välbehövlig sömn.

3 kommentarer:

Karin W sa...

haha ser ut som en turistbild på semestern det där!

sophie sa...

ska du springa vårruset?
Kan jag få springa breve dig, måste vinna av alla på mitt jobb.
Behöver proffshjälp;)

sophie sa...

svar:
haha okejdå;)
Men ge mig lite proffstips i alla fall tack:D