tisdag 12 juni 2012

Morgonstund...

13 juni idag. Härligt morgonväder vare! Uppstigning 05.40 för att sedan bege sig ut på en PW. Slängde bara i mig BCAA, sen var jag på g. Vädret var verkligen toppen. Cirka 14 grader varmt. Efter 30 minuter kom jag hem & njöt av frukost. Den satt extra fint en morgon som denna!

Idag är det jobb i vanlig ordning, sen ikväll kör vi Indoor walking. Blir en riktig cardio-dag idag, förbereder mig för helgens intag. Haha. Kommer överskrida mina dagsbehov gånger tusen ungefär, men vad gör det? Nej, exakt.

I går kväll sprang vi backintervaller. Mör! Men känner verkligen en förbättring på flåset på bara dessa få gånger. Första gången gick jag till & med ont i bröstkorgen för pulsen steg så snabbt. Nu känns det så mycket bättre! Har till och med börjat gilla det litegrann...

Nu: dags för jobb!

Inga kommentarer: