onsdag 29 augusti 2012

Closin' up

29 augusti. Två dagar kvar. Fast kommer vara kvar en del extra under september, men sista två dagarna på mitt kontrakt väntar. Sen är det bara några månader och tack & hej till kontoret i Västerås. Too bad.

Om mindre än en vecka, Grekland. Om en vecka och tre dagar, DN Stockholm halvmaraton. Så, det blir en vecka med sol, bad och träning. Några öl därimellan för kolhydratspåfyllning! Haha. Känner mig inte riktigt pepp ännu, men jag antar att det kommer. Förra årets halvmara i Stockholm var nämligen en halvmara med fullkomligt lidande. Efter 5 km ville jag stanna. Men, viljan tog mig igenom hela utan att stanna en enda gång. Sådant gör nämligen inte jag, stannar.

Nu har jag suttit på jobbet ofokuserad i typ 1,5 timme. Varför blir jag ofokuserad längre och längre för varje dag? Man är ju som man är alltså. Haha.

20 minuter kvar, sen ska jag träääna. Satan vad jag ska träna! Sweat baby, sweat.


Inga kommentarer: