fredag 3 augusti 2012

Rutiner hjärta mig

God förmiddag!

Började morgonen med träning som vanligt. Imorse var det dock bra segt. Efter en vecka fylld med träning både morgon & kväll, samt cirkelfysen igårkväll har satt sina spår. Men, huvudsaken är att jag tog mig igenom det och efteråt kändes det lika bra som vanligt! Det blev 5 km löpning & 15 minuters NTC med fokus axlar.

Efter jobbet idag ska jag köra ett Indoor walking-pass med ett gäng tjejer. Ett skönt pass innan jag tar helg! Gud vad skönt det ska bli. Idag kommer även mamma&pappa och levererar min nya hojj och så ska vi äta något gott ikväll. Himla trevligt med spontana besök!

Men, det jag skulle säga med rubriken var att jag kommit in i sådant skönt flow igen! Men träning & kost. Nu mår kroppen bra. Åh, rutiner är verkligen min grej!

Nej hörrni, back to work! Ibland är det nice att arbeta framför datorn ;)


Inga kommentarer: