tisdag 25 september 2012

Uselt

Igår var en usel dag. Riktigt riktigt usel. Idag är dagen lite bättre, men långt ifrån bra. Försöker iallafall hålla humöret uppe, det är ju inte så att allt löser sig genom att gå och vara tjurig. Svårt att hålla humöret ibland bara. Nåja, nya tag.

Vill knappt känna efter i foten, jag vill bara träna. Men får vila. Jag vet precis hur det blir om jag sätter foten på gymmet, jag kommer inte stå där och enbart träna överkropp (för att det är skittråkigt) så det är lika bra att hålla mig därifrån tills foten är bättre.

Imorgon vid lunch lämnar jag TT. Då är det min sista dag, troligtvis på riktigt denna gång. På fredag börjar en ny utmaning, jag kan inte annat än att hoppas att det blir liiite mer än vad som ännu har sagts! Det vore så kul!

Back to work på ett iskallt kontor med lindad fot! Haha.

Inga kommentarer: