onsdag 17 oktober 2012

Detox, dag två

Den skillnaden, som egentligen inte är så konstig i och med att man dricker mycket vatten, är att jag säkert var på toa 8 gånger igår! Hur sinnes är inte det? Haha. Sjukt jobbigt!

Idag blev det ingen PW. Det regnade. Men jag började inte jobbet förrän på eftermiddagen så jag drog till gymmet vid 9.30 och körde ett hårt pass. Uppvärmning 5 minuter. NTC Worth the weight 45 minuter samt avslutade med 2 kilometer löpning i snabbt tempo för att öka pulsen. Fina svettningar och inte minst eftersvettningar!

Nu har jag jobbat några timmar och är i princip klar med veckans schema. Ehm, jaha.. Då bloggar man lite under tiden.

Ikväll ska jag träffa tjejerna och käka en bit mat på Å. Sedan möta upp jobbgänget på Tabban. Ser ut som en fin kväll!

Inga kommentarer: