tisdag 9 oktober 2012

Heeej'

9 oktober. Det är verkligen höst nu!

Helgen har varit hur bra som helst. Lugn & skön. Mat med fina tjejer, massa snack om allt mellan himmel och jord, hur trevligt som helst! Har haft en träningshelg också, vilket är hur skönt som helst ibland. "Dietoktober" flyter på, liiite fusk i helgen, men för en gångs skull har jag ingen ångest! Framsteg från min sida.

Igår sprang jag 10 km i skönt tempo! Kände dock av min fot efter passet... Igen. Konstigt nog. Aja, det går väl över det också. Suck.

Hela veckan består av jobb, och så gör även helgen! Hur skönt som helst. :)

Nu ska jag snart bege mig mot friskis för ett pass med Karin. Spin/puls står på schemat idag. Känner jag mig själv rätt kommer jag typ dö. Av svett. I like it!

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: