torsdag 25 oktober 2012

Löning & stress

Hej hopp!

Hinner med en snabb uppdatering. Jobbat några timmar på TT nu på morgonen, snart dags att bege mig mot andra jobbet. Och ja, jag är extra överallt så ingenting är fast, tyvärr. Nåja, glad för tillfället för att jag har jobb i alla fall, men tyvärr kan det ju vända precis när som helst.

Löning idag också, inte riktigt lika illa som förra månaden men näst intill. Haha. Livin' the dream. Nåja, jag överlever alltid.

Snart är det helg också. Igen. Veckorna bara går. 25 oktober liksom!

Igår hann jag med en löptur på 8 km innan jobbet. Ganska lugnt tempo, men kändes fint. Har tappat motivationen litegrann gällade löpningen, så ska försöka få tillbaka den på något vis. Detoxen flyter på rätt bra också, inte märkt någon större skillnad!

Nu; back to work och uppdatera tv-tablåer!




Inga kommentarer: