onsdag 5 december 2012

SNÖ!

Äntligen riktig vinter!

Bloggen har tyvärr hamnat lite i bakgrunden. Inte direkt haft motivation, helt enkelt. Ska försöka bli lite bättre! 

Träningen flyter på bra nu igen, efter en motivationsdipp, igen. Nu ska jag köra på som bara den fram till nyår! Tok-pepp på den. Kommit tillbaka till löpningen också, sakta men säkert. Det är väldigt vanligt för mig att hamna i en löpningssvacka efter att ha tränat och utfört ett längre lopp. Helt plötsligt tappar jag gnistan och tycker att korta löpsträckor gott räcker. Nu är dags att komma tillbaka till mina längre rundor då Göteborgsvarvet är bokat igen 2013. En riktig folkfest alltså!

Igår hade jag även en liten gnutta flyt för första gången på typ ett halvår. Men vill inte prata för mycket om det just nu. Det handlar om jobb, men mer än så vill jag inte gå in på! 

Strax blir det mellanmål. Redan sjukt hungrig efter lunchen! Haha.




2 kommentarer:

Karin W sa...

WHAT?! Ska du PYSSLA? Stolt vän =)
Blir nog grymt, vill också!

Karin W sa...

haha den hamnade ju under fel bild. min kommentar alltså.