måndag 25 februari 2013

12 kilometer glädje

Kunde absolut inte undgå att ge mig ut på en löptur i detta underbara vinter/vår-väder som infann sig idag. Tur att jag planerat löpning just idag liksom! Min plan var mer än 10 km, sen fick det helt enkelt landa på det som kändes bra. Har inte sprungit längre än så på ganska länge, så tyckte att 12 km var en bra sträcka.

Lite tungt där runt 5 km första gången, andra gången blev det tungt runt 8 km, men det gick bra ändå! Mötte Gabriella under min löptur också, som satt på hojjen påväg till jobbet. En glad överraskning mitt i träningspasset! Bra löddrig i benen efter passet, men nu känns det bra. Träningsvärken imorgon ska bli spännande!

Gick ner på stan en sväng nu på eftermiddagen då jag haft i övrigt en rätt tråkig & sysslolös dag. Inte direkt roligare på stan, haha! Gick förbi coop på vägen hem & köpte färska jordgubbar & ett organiskt vitt te med smak av hallon. Detta fick bli mellanmålet tillsammans med keso! Riktigt goda jordgubbar & för att inte tala om teet. Topnotch!





Inga kommentarer: