tisdag 19 februari 2013

21.10

Skönt & komma i säng i tid om kvällarna känner jag. (Ja, alltså, jag går ju inte och lägger mig nu om ni tror det!) Varit duktig på det senaste dagarna & för att inte tala om helgen! Min nya sysselsättning innan läggdags är candycrush. Haha, alla tjatade om det jäkla spelet så jag var ju tvungen att ladda ner appen och prova, och ja, det är fanimej roligt! Men beroende är jag verkligen inte, haha!

Dagens träning blev ett lunchpass på friskis! Skivstång/intervall var inställt, så det vart cirkelfys istället, inte fy skam det heller. Men min kropp... efter en veckas sjukdom och orutin i kosten var jag helt slut! Illamående & möra muskler. Ska bli spännande att se hur min kropp mår i morgonbitti!

Efter hem & dusch och en del chill i soffan blev det PW & kolla missade avsnitt av WD (walking dead!). Mycket trevlig eftermiddag! :)

Kvällens middag blev en omelett, mer än så orkade jag inte anstränga mig! Bra dag, i vilket fall!

Dagens mellanmål innan träning. Pink lady äpple, aminosyror & ripped hardcore från gymgrossisten.

Inga kommentarer: