tisdag 12 februari 2013

Dålig tajming

Som alltid när det gäller krasslighet.

Känner av i halsen & i näsan. Känner mig dock inte så hängig men det är något skit i min kropp som inte vill ge med sig!

Ska spendera veckan hos syrran & hos familjen. Har en ofrivillig ledig vecka igen, och såklart så får erbjudande om att jobba precis när man ska åka iväg. Det är ju för typiskt. Men, jag känner ibland att jag inte kan rätta mitt liv efter jobb.. Visst att jag förlorar timmar genom att åka iväg, men jag känner samtidigt att jag inte kan sitta hemma och vänta på att någon ska höra av sig, eller att någon är sjuk. Jag känner mig skyldig på något vis ändå...

Nåja, ikväll blir det häng i soffan hos syrran & ingen träning heller för den delen, tyvärr. Hoppas det inte är någon influensa eller skit påväg för det orkar jag verkligen inte.

Och, självklart har jag smällt i mig en semla idag! Och busat med sötkorven!



Inga kommentarer: