onsdag 20 februari 2013

Tyngsta milen

Dagens pass blev som sagt löpning. Det var med tunga, ömmande ben med träningsvärk som jag tog mig till gymmet. Eller okej, åkte buss till gymmet om jag ska vara ärlig!

Första 3-4 kilometrarna gick bra, sen började det bli jobbigt. Efter 6 km väntade jag bara på att löpbandets display skulle säga 10 km. Och låta mig trycka på stopp. Herre vad trött jag var! Var helt sänkt efter passet och gick (ja, nu gick jag faktiskt) hem från gymmet. Orkade knappt duscha hemma för var helt tom på energi!

Nu känns det bättre men träningsvärken, den är inte nådig! Snart dags för tacokväll! Och just ja, nya Friskispressen har kommit där jag bland annat provat två pass jag aldrig provat tidigare & utvärderar, samt  några nya funktioner på löpbandet som du kanske inte provat? Ta ett nummer & läääs!

Inga kommentarer: