torsdag 28 mars 2013

Uppsala

Igår när jag kom hit så drog vi direkt till Tele2-butiken & några minuter senare hade jag min nya iPhone 5. En vit. Med ett nytt abonnemang. Gilla på den!

Sedan gick vi ner mot stan för att käka. Espresso House här i Uppsala har egen plocksallad & den är typ ljuvlig. En blandning på sallad, tomat, gurka, handskalade räkor, parmensan, chevré, rödbetor & prosciutto valde jag. Till det caesardressing & krutonger. Sååå gott!

Vi tog sedan en sväng på stan för att sedan åka och handla mat. Efter att vi lämnat av allting hemma hos syrran så drog vi till Friskis. Det blev ett ben-, axel- & magpass. Riktigt bra mos! Träningsvärken gör sig påmind idag kan jag säga. Mina lååår! Och röv!

Idag, skärtorsdagen, började vi morgonen med en powerwalk i ett soligt Uppsala. 42 minuter senare gick vi in och åt en efterlängtad frukost! Sen har vi hunnit med en tur till solen också. Nu är vi iordninggjorda och strax kila ner på stan!




Inga kommentarer: