torsdag 11 april 2013

Utbildningen

Finns egentligen bara ett ord som kan beskriva utbildningen i Lillsved utanför Stockholm. Underbar! Allt har varit så himla kul & lärt känna många fina människor på kuppen. Tänk vad roligt det är att få dela ett sådant stort intresse som träning med likasinnade.

Idag har jag tvättat upp alla träningskläder, det var en del kan jag säga. Gjorde inget annat än att svettas på utbildningen, ungefär. Haha. Längtar redan till den andra utbildningen som väntar i juni, men alla säger att "ettan" är oslagbar... Det lär visa sig.

Igår var det även dags för mig att kliva in i vuxenlivet tänkte jag säga, haha. Där har jag väl varit ett tag. 25 år. Mindre än hälften kvar till 30. Hm. Hade iallafall en jättebra födelsedag tillsammans med alla nyfunna vänner på Lillsved, för att sedan spendera med fina vänner hemma på kvällen med mat, gott bröd, te & frukt med kesella.

Ikväll väntar cirkelfys! Laddad till tusen!



Inga kommentarer: