onsdag 8 maj 2013

Svettdöden

Härlig dag!

Började morgon med en god frukost, som vanligt. Sedan tog jag mig ut på en pw. Klädde mig på tok för varmt & svettades som en apa.

På förmiddagen blev det lite shopping. Därefter hem & äta, svira om, ner på stan en sväng och inhandlade lite nödvändigheter!

Runt 16 begav jag mig till gymmet & körde ett axel- & armpass. En bastu uppe i gymmet så svetten var åter igen ett faktum. Fick infall & klev in på ett IW-pass efter gymmet också, kände för lite cardio & det gäller ju att samla på sig så mycket kunskap & inspo nu när det snart är dags för en annan. Svetten var åter igen ett faktum. Gillare dock!

Nu har jag duschat & ätit middag & har inga flera planer på att svettas idag. Imorgon däremot, då är det dags igen. Långpass står på schemat tillsammans med en härligt gäng!

Adjö!

Inga kommentarer: