onsdag 11 september 2013

Helgen & början på veckan

I lördags åkte vi till London, jag & Karin. Resan gick fint & hotellet var otroligt bra med tanke på Englands standard.

Kortfattat, så var Run to the beat i söndags. Upp tidigt för att bege sig mot området för att hämta ut tröja & chip. Arrangemanget, sådär. Loppet kallas London music half marathon, och det var i princip mindre musik än ett helt vanligt Göteborgsvarv. Alltså, besvikelse på hög nivå! Rätt tråkig publik (man behöver dem mer än man tror!), banan var psykiskt jobbig då man sprang en sträcka, för att sedan vända och springa tillbaka samma sträcka. Nej, besvikelse. Men det har de också fått reda på från många håll, så nu ska alla deltagare få tillbaka en liten summa pengar som en ursäkt.

I övrigt har vi besökt Westfield som är ett grymt stort köpcenter där man kan hitta allt. Sen har vi givetvis besökt Oxford street & plöjt igenom alla affärer där. Och inne på Nike town, fyra våningar med bara sportkläder. In heaven!

Nu är jag tillbaka på Lillsved & allt är som vanligt igen. Svårt att inte längta tillbaka hit! Haha. Imorse fick jag skjuts av bästa mamma som hjälpte att inreda mitt rum ytterligare medan jag satt på en spincykel och svettades. Helt galet! Men sjukt roligt! Efter vi slutat vid lunch drog jag, Terese, Alex & Ulle iväg på en lite trip, lite Ikea & annat hann vi med!

Imorgon väntar ännu en förmiddag med spinning, kuuul!


Dusch-spinning är ett nytt koncept som kommer snart, stay tuned! ;)

Inga kommentarer: