torsdag 5 september 2013

Mör!

Imorse blev det ingen morgonträning. Jag kände igårkväll att jag var helt mör precis överallt! Benpasset från i måndags har gjort sitt alltså, fy satan, har nog aldrig haft sådan träningsvärk! Smärta verkligen!

Men, jag hade bestämt mig för att köra 'sista' löprundan nu innan run to the beat. 10 km fick det bli under studietiden vi hade på förmiddagen. Luuugnt tempo för att jobba bort den värsta träningsvärken!

Efter lunchen paddlade vi kajak & fick prova på att vända runt. Det var sviiinkallt i vattnet! Men vändningen & att komma upp i kajaken igen gick suveränt med Teres hjälp. Vilket team!

Efter kajaken hade vi lektion i pedagogiskt drama, det kan bli väldigt spännande!

Imorgon är det fredag & vi har lektioner fram till lunch. Sen är det dags för mig att bege mig hemåt, packa om väskan & på lördag drar jag och Karin mot London!

Nu; sova. Upp tidigt för morgonpromenad.

Inga kommentarer: