torsdag 10 oktober 2013

10 oktober'

Idag är det torsdag!

Denna veckan har vi hållitt på med löpskolning här på skolan. Övat teknik, sprungit barfota & idag hade vi cooper-test. Kanske det mest psykiska alltså? Allt sitter i skallen när man ska springa runt en bana & bara mata på. 2000 meter, 2 km alltså, tog mig 9.05 minuter, får väl lov att vara nöjd med det! Dessa 5 sekunder irriterar, och jag vet att jag kunde prestera hårdare, men med tanke på veckans övriga träning som varit otroligt intensiv så är jag nöjd. Som tidigare sagt, jag är ingen snabb-löpare! Hej ursäkter, haha!

Idag har också min spinninggrupp lett ett pass för en annan klass här på skolan. Vilket ös vi fick till alltså! Hur kul som helst. Läraren var sååå tacksam efteråt också, vilket var skitkul, det gick verkligen rakt in i hjärtat & tog åt mig av varenda ord han sa. Endorfiner! Åter igen, sjukt glad över att vara här på Lillsved. Jag har påbörjat det roligaste året någonsin! 

Men, varför nöja sig med två pass när man kan göra tre? Ikväll väntar cirkelfys igen! Inte alls hetsigt, haha. Tur att vi får så mycket mat att man orkar! Det är liksom a & o för att orka, glöm inte det.

I morgon är det fredag igen. Tider bara springer iväg! Hösten har kommit på riktigt också, vilket är rätt mysigt om jag ska vara ärlig. Lovely!



Inga kommentarer: