måndag 22 september 2008

För aktiv?

Oj, vad jag uppdaterar hela tiden. Nästan Blondinbella uppdateringar. Eller inte riktigt kanske.

Nu har jag kommit hem från "jobbet" för ca 30 minuter sen. Måste säga att det känns konstigt att säga att jag jobbar när jag sitter och pluggar och dricker te, samt äter bullar & kakor. Personlig assistent är vad jag är. Ett väldigt bra "vid-sidan-av-jobb-när-man-pluggar-heltid". Sen skadar det ju inte att det är Kristoffers mamma jag hjälper, eftersom jag känner henne väldigt bra dessutom. Wonderful.

Har pratar med Anki idag om att 25 timmar veckan är på tok för mycket arbete för mig som pluggar 100 %. Jag hade lite ångest igår och undrade hur jag skulle säga det. Men nu är det sagt, och vi har kommit fram till tillsammans att det blir 11 timmar i veckan numera! Känns som en mer rimlig summa timmar om jag ska hinna plugga och ha ett liv också. Underbart. Extra klirr i kassan behövs när man pluggar.

Imorgon är det skola igen, på eftermiddagen, så får åter igen sova ut. Nice! Ska följa med Anki på träning imorgonkväll också.

Åh, föresten. Jag åt en hur god sallad som helst idag på högskolan i Västerås. Precis som Vivaldi! Fast man får plocka själv, hur mycket som helst, för endast 45 kronor om man är student. Den borde alla pröva.

Inga kommentarer: