tisdag 23 september 2008

Pengar,

Jag är i brist på pengar. Det är en hel dag kvar tills lönen sätts in på mitt konto, och nu är det mer än behövligt.

Lektion idag på eftermiddagen. Träffade Jenny på tåget till Eskilstuna, det var trevlans att träffas igen, inte går där inte. Lektionen var intressant, och läraren var på bra humör. Skönaste kommentaren idag var.

En elevs telefon ringer med visselsången från Kill Bill.
Läraren - vad är det där för låt?
Alla - Kill Bill.
Läraren - vilken tur att jag inte heter Bill då.

Haha, skönast.

Sedan åkte jag hem, lagade ihop lite fiskpinnar och potatismos. Sedan kom Anki och hämtade mig så följde jag med henne och tränade. Gick väl bra, men måste säga att passet inte ger mig så mycket.

Nu har jag kommit hem, tittar på Top Model samtidigt som jag skriver här. Jag är sugen på nånting, men frågan är vad. Salta pinnar har jag i skafferiet! Det blir nog ett glas citronvatten och lite pinnar, såhär på en tisdagkväll.

1 kommentar:

Karin W sa...

hahah ja den där lasse frank var bra fyndig idag!!!