söndag 28 september 2008

Hemma igen,

Då var helgen slut. Den går alldeles för fort! Det har varit jättebra. Familjen <3

Shoppat har jag gjort, riktigt nice var det. Blev en hel del fynd. En svart kavaj, en liten grön jacka, en marinblå v-ringad tröja, ett par jeans från Cheap Monday, svarta pumps, en jättesöt stickad kofta, en jättecool naturvit tröja från TopShop. Sedan blev det ju en hel del fynd i Västerås också, i torsdags. Så nu ska jag försöka hålla i pengarna ett tag. Vill ju inte göra av med allt nu på en gång! Spara,spara.

Just nu sitter jag och väntar på tvätten. Hade bokat tvätt-tid ikväll. Lika bra! Det är nämligen ALLTID fullbokat i tvättstugan hos mig. 84 lägenheter med EN tvättstuga. Och det går endast att boka en tid åt gång. Ibland undrar man hur dom tänker.

Imorgon börjar en ny vecka igen. Och jag måste göra klart min rapport, jag som trodde att jag var klar, och så får man höra att man missuppfattat en uppgift. Känns måttligt kul!

På torsdag kommer Kristoffer. G L A D.

1 kommentar:

Karin W sa...

jävlar jag vill också köpa nya saker!!

oj är det redan dags för K o komma hem? gått snabbt!

PEACE!