torsdag 25 september 2008

Morgonstund har guld i mun...

Halv 7 är klockan. Gick upp 05.30.

Om en timme och 5 minuter går tåget som ska ta mig till Norrköping, och sedan vidare till Malmö. Idag blir det lite mer shopping med Mamma & Syrran. Ska bli trevlans! Ska stanna där hela helgen, kommer igen på söndagkväll vid 19.

K har åkt ut i fält nu, hördes inte nånting på hela dagen igår. Men sen, vid 22.26 skickade han ett SMS där det stod "Ring nu, fort". Och jag såg inte SMSet föresten typ 5 minuter senare, och då var det försent! Jag försökte säkert 20 gånger utan resultat. Typsikt! Har haft mobilen på mig hela dagen, men så fort man lägger undan den för att göra nåt, ja, då händer det nått. Attans!

Nej, nu ska jag packa sista grejerna, och välja skor! Hm, undra om det kommer bli varmt idag?

Inga kommentarer: